subota, 21. studenoga 2009.

Best Gaming Miš možete kupiti

Ako ste još uvijek koriste Standard 2 gumb miša igrati svoje igre, vi ste godina iza mojih prijatelja, ja Morate nadograditi na pravi posao miš za pravi igrač. Evo moje top 5 izbor za miša te treba koristiti.




Logitech MX 518



# 1. Logitech MX 518 High Performance Optical (Metal)



Logitech MX 518 Vjerojatno je najbolji igre MIŠ, MIŠ najbolje cijene dostupan na tržištu. JA ažurirati na from Logitech G5 Gaming Miš na ovu Bad Boy i nisu ga ZAO Jer. Ovaj miš ima sve što vam je potrebno i više kako bi povećali svoje gaming iskustvo.



# 2. Microsoft SideWinder



Sljedeći MIŠ Preporucujem je Microsoft SideWinder. Ovaj miš ima Novi izgled nego standardni miš i pruža iznimno iskustvo igranja onome tko kupuje ovaj miš. Ima nekoliko tipki da biste dobili hotkey procesu u igrama rukovan lako i miša dizajn je solidan i profesionalni. Da ne spominjem Možete iznenaditi svoje prijatelje s ovog jedinstvenog izgleda kao miš.



# 3. Logitech G5 Laser (plava ili crna dostupan)



Ovaj miš je moja favoritkinja za godine, do novijih Mx 518 iziđe. G5 mi dobro služili u mojem posljednjih nekoliko godina igranja. Ona ima nekoliko prilagodljiv gumbe, brze DPI swap u blizini Srednje Dođite, i ono što neki ljudi svibanj izlaziti; stambenog mreže stil za kabel. Dopustite mi da vam kazem, imam puno koristi od ovog miša i ako to nije bila za način na koji su zaštićeni kabel, ovaj miš bi umro mnogo ranije nego što je to na mene. Ovaj miš mi je služio dobro.



# 4. SteelSeries-Special Edition World of Warcraft



Ja osobno ne imati bilo koji iskustvo sa Ovim mišem, ali ako nisam već ono što mislim da je najbolji miš, ovo će biti moj izbor # 4. Ovaj miš je dizajnirana posebno za World of Warcraft igra.



# 5. Logitech G9 Laser Mouse



Logitech G9, zadnja na mojoj listi, ali nije ništa manje nego što biste očekivali od kvalitete proizvoda Logitech. Ovaj miš nudi iznimnu stil, preciznost, težina tuning sustav, sličan G5, kako bi osigurao te sa visokim kvalitetom igre iskustvo.



Pa, tamo ga imate. Ako još uvijek nisu nadogradili svoje slabašan 2 gumb optički miš ipak, to još danas! Da su svi pristupačni i vrlo učinkovita rješenja za dobivanje te desnom tipkom miša na SVOJU igru.

Nema komentara:

Objavi komentar